יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

לבחור את האחד


רוב האנשים די מצליחים בבחירת רהיט אחד לרוב זה יהיה ספה, הבעיה מתחילה כשצריך להוסיף עוד רהיטים ואביזרים לחלל ואז, הבחירה נעשית קשה ובנקודה זו לרוב פונים למעצבת/סטייליסטית מסתבר שהקושי אינו בבחירת רהיט אחד אלא, בחיבור של צבעים והרהיטים גם יחד בתוך חלל נתון.
זה בהחלט לא קל... לבחור תוך מגוון עצום רהיט אחד...שיענה על הדרישות להלן: יתאים "פיקס" לחלל שלנו ובצבע הנכון ובגודל הנכון נשמע ממש כמו שידוך? אז, זהו שלא ממש...תכף תראו

אותי זה "תפס" כשחיפשתי קונסולה במידה מסוימת ובצבע מסוים לכניסת הבית שלי ולא ממש מצאתי, שום נגר לא רצה להתעסק עם המידות שפינת הבית שלי דרשה...
יום אחד בעודי פוסעת בשוק הפשפשים, אני קולטת משטח עץ ואומרת לעצמי "הוא ממש יכול להתאים לפינת הכניסה", "אם  הוא יהיה כאן כשאחזור, אקח אותו איתי...וכך היה בשעה 19:00 בערב הוא חיכה לי.
איך שהגעתי הנחתי אותו בפינה ה"מיועדת" ולהפתעתי הוא התאים בול למידות, שמחתי עד לב השמיים, בהתחלה הוא עמד  בפינה המיועדת ונראה ממש רע... לא כל כך ידעתי מה לעשות אתו ואיך הוא יראה אבל, מאחר והתאים למידות הוא נשאר..  וכעבור כמה חודשים  גיבשתי את הרעיון ולפניכם התוצאה :





















הקונסולה שלי זכתה להופיע גם בכתבה של האתר Mako  הנה  לינק לכתבה

וכסטייליסטית אני בהחלט מביאה את ניסיוני האישי ומיישמת את חוק היצירה עם הלקוחות שלי במידה ולא הצלחנו למצוא את האחד

הדוגמה האחרונה הייתה עם זוג לקוחות שחיפוש מנורה שתתאים למידות החלל וכמובן לטעמם האישי משלא מצאו וכמעט התייאשו, עלה בי הרעיון לעשות שימוש בתאורה מסוג Felucca שיכולה להוות קומפוזיציה מעניינית בחלל גדול שגובהו משתרע על פני 6 מטר, בעלי הבית אהבו את הרעיון ולא ידעו כיצד לתלות את הנורות, לאחר סיעור מוחות נמצא הפתרון : לתלות את קומפוזיציית הנורות על גבי קורות עץ. הגענו למחסן עצים, בו ניתן לרכוש סוגים שונים של עצים מי השרון- עצים . בחרנו קורות עץ והנה התוצאה :
























אני חייבת להודות שפתרונות יצירתיים הם אתגר בפני עצמו וחלקו הגדול, טמון בשותפות מלאה של בעלי הבית. אין ספק שבמקרה הזה התוצאה מתאימה לחלל ולשביעות רצונם, מעבר לזה, יש פה סיפוק אדיר שאין מחיר לו.

עכשיו אתם מבינים כמה זה שונה משידוך...מאחלת לכם שתמצאו את האחד שלכם

שלכם,
ורד בן-סימון
סטייליסטית לעיצוב הבית ומרצה בתחום העיצוב
v.vered@gmail.com





2 תגובות: