יום רביעי, 27 ביולי 2011

אוויר לנשמה

תארו לכם, שהייתם צריכים כל יום להמציא משהו חדש...קשה, לא ? מאיפה מתחילים ? יש אנשים שזוהי העבודה שלהם כמו המעצב Karim Rashid ועוד רבים וטובים שגורמים לנו להתרגש ובעיקר לחייך .


היום, אנחנו מבינים שלחדש ולהפתיע אינה נחלה השייכת רק לתחום העיצוב אלא,שייכת לכל תחומי החיים ומי שאינו מחדש בתחומו כאילו לא קיים.
קחו לדוגמה, את השף מאיר אדוני למסעדת כתית, שבנה תפריט שלם בהשראת פולי הקפה לפתיחת החנות החדשה של Nespresso ברמת אביב (כחובבת קפה, חייבת להודות שהתפריט קרץ לי אבל, לא הצלחתי להגיע באותו השבוע) מעניין מה החך שלי היה אומר? בכל מקרה, ממליצה לכל חובבי העיצוב לקפוץ לביקור בחנות.  נספרסו.


על מנת ליצור ולחדש בכל תחום שנבחר, אנחנו זקוקים למנת השראה יומית
מבחינתי ההשראה היא האוויר של היצירה 



אז, מאיפה משיגים את אותו אוויר ...ובכן, כמעט בכל מקום, הוא כל כך נגיש אלינו אנחנו, רק צריכים להסתכל ולהעמיק בצבעים, בצורות ולהלביש אותן במקום אחר. 


קפיצה קטנה לים מסדרת את כל העניין, רק ממראה הגוונים של הים, ניתן בקלות לקבל השראה לעצב חלל או לצייר תמונה או לרפד ספה כל שתבחרו לעשות, כאשר כל הגוונים יכולים לשמש כבסיס לסכמת צבעים גם יחד. ניתן להוסיף טקסטורה שהופכת את הכל למעניין ומתוחכם.


מתוך המאזין ELLE Decor
  
חוף הצוק, ת"א




גם טיול רגלי עושה את העבודה...מעבר לזה שאני נרגעת, אני חוקרת צבעים, צורות (בעיקר עלים ) וכן, אני תמיד לוקחת איתי משהו מהדרך,עד שאגיע הביתה,
אמצא כבר מה לעשות איתו....


ענף עץ שמצאתי


והזמינה בעבור כולנו, היא כמובן, המגזינים ולא משנה מאיזה שנה, תמיד נוכל לקבל רעיון או השראה לעצב חלל וכמובן, תכניות עיצוב אחת המעצבות שהשפיעה עליי, היא שרה ריצד'סון Sarah Richanrdson 
שמאחוריה כבר כמה תכניות מצליחות והיא לא מפסיקה להפתיע.


בשלהי 2007 נחשפתי לכמות של בלוגריות שעקבתי אחריהן בשקיקה רבה - אחרי שהרשימה שלי עברה כל גבול הגיוני, החלטתי להיצמד לכמה מעניינות במיוחד  - היום הוספתי אותן באהבה לבלוג שלי 
ואני מזמינה אתכם לשוטט בהם - זהירות התמכרות מובטחת.

ואם בא לכם לקפוץ לעיר האורות פריז, בספטמבר הקרוב  פרטים אודות התערוכה
מתקיימת תערוכה  Maison & Objet שעוסקת בעיצוב הבית, שהיא בעצם מקור השראה לכל העוסקים בתחום ומציגה בין היתר, את כל הטרנדים והמגמות העכשווית לשנה הקרובה, מובטחת לכם הנאה צרופה, כל שנשאר הוא להכין את המזוודות לא בשביל הבגדים...אלא בשביל הקטלוגים.


שלכם,

ורד בן-סימון 
סטייליסטית לעיצוב הבית ומרצה בתחום העיצוב.
v.vered@gmail.com

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה