יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

כניסה בהפתעה

אני מגדירה את עצמי כטיפוס שאוהב אתגרים... לשמחתי העבודה שלי מספקת לי אותם כל יום. 
כשאני מגיעה לבית חדש, אני עומדת כמה רגעים לפני שתפתח הדלת ומנסה לדמיין איך יראה הבית...
 וגם משתעשעת במחשבה...מה באמת יקבל אותי בכניסה לבית?
האם זו תהיה פינת אוכל עמוסה בחפצים ? האם תקבל אותי קונסולה עם מראה ? או ישר אני "ינחת" על הסלון...

הרושם הראשוני כן קובע ! הדבר הראשון שאנו רואים כשאנחנו נכנסים הביתה זה המבואה.
נכון, בהרבה בתים אין מבואה אז, באותם הבתים, צריך לדאוג שהכניסה לחלל תהיה רכה ונעימה.

תפקידה של המבואה היא להזמין את האורחים פנימה אבל, לא רק את האורחים.

אלא, גם אותנו יום יום. אנחנו, נכנסים הביתה עייפים אחרי יום ארוך וזה יהיה ממש נעים אם מבואה יפה מקבלת את פנינו.
אין ספק שזה יכול לרכך לנו טיפה את היום ואולי אפילו יצליח להשכיח לנו את "מסעות" היום שהיה...

מבחינה עיצובית אני מאד אוהבת להשתמש בטפט ולא בצבע ומבחינה פונקציונלית אני אוהבת להעמיד קונסולה עם מגירות מקום לשים ניירת, מפתחות ותיקים בהתאם לצורכי הבית.

מאחר ולכל בית יש קומפוזיציה וצרכים שונים, בחרתי להראות לכם כמה מבואות בית בעיצובי, כל מבואה הותאמה לפי הסגנון השרוי בבית והצרכים של המשפחה.

מבואה # 1
טפט בכיתוב רומנטי, מסגרות מגוונות ועם כזה טפט אין באמת צורך בתמונות...קונסולה והכי חשוב פרחים שמקבלים אותנו.

עיצוב, סגנון וצילום :ורד בן-סימון 

תקריב לצילום הטפט

עיצוב, סגנון וצילום : ורד בן-סימון


מבואה # 2
טפט אלגנטי ואוורירי, מראה עגולה בשילוב עור, קונסולה מעץ ומנורות עגולות להשלמת האווירה.





עיצוב, סגנון וצילום : ורד בן סימון 


ועוד צילום לתקריב הטפט


עיצוב, סגנון וצילום :ורד בן סימון 


מבואה # 3

מאחר וקיר הכניסה משותף לסלון אין מקום להפריד ע"י טפט.
בכדיי לא להיכנס ולראות מיד סלון, הנחנו קונסולה ועציץ וזו בעצם ההפרדה בין הכניסה לבית ופינת הישיבה שבסלון.


עיצוב, סגנון וצילום: ורד בן סימון 


עיצוב, סגנון וצילום : ורד בן סימון 


מבואה # 4

קיר ארוך קרוב ל-4 מטר בכניסה לבית , בינתיים הקיר הכי ארוך שראיתי.
חופה בטפט עם הדפס גדול יחסית שחוזר מספר פעמים, להשלמת הקומפוזיציה מעל הקונסולה, תלינו מראות עגולים, בגדלים שונים.

עיצוב, סגנון וצילום - ורד בן סימון 



עיצוב, סגנון וצילום - ורד בן סימון 




עיצוב,סגנון וצילום : ורד בן-סימון 

 ועכשיו תגידו לי, לא יותר נעים להיכנס הביתה שמבואה מעניינית מקבלת אתכם ?

בסוף כל שדרוג אני שולחת ללקוחות את התמונות לפניי...
הם מסתכלים ואומרים : באמת, ככה זה היה ? לא מאמינים שככה חיינו...כמה כייף להיכנס לבית עכשיו, למה חכינו עד עכשיו...

ולסיכום, השקעתם במטבח ובסלון ולרגע שכחתם מי מקבל אתכם בכניסה... אם יש משהו שעד עכשיו לא קיבל מספיק התייחסות בעיצוב הבית זוהי מבואת הבית - לא עוד ;)

שלכם,
ורד בן סימון 
סטייליסטית לעיצוב הבית ומרצה בתחום העיצוב 
v.vered@gmail.com 

להלן רשימת החניות בהם נרכשו האביזרים :
פלורליס
אי. די. דייזין
קדם
איקאה
ניו וינטג'
Kare
קנה קש

טפטים : מטפטים
קונסולות : איקאה, סיאם. 

4 תגובות:

  1. ורד,

    ממש ממש יפה, במיוחד המבואה הראשונה.
    אהבתי!

    תמר פרוידמן

    השבמחק